Min menu

Pages

מועמד לפרדס האדום יליד ישראל

היהודים התברכו מזמן בהולדת הפרה, אדומה, על פי אמונתם שצריך לנקות אותם בעזרת אפר הפרה הזאת לאחר שריפתה, אבל למה כל זה? ראשית, יש להם את האמונה כי לידתה של פרה אדומה בחיים היא סימן למושיע הקרוב, ולכן הם רואים כי יש להרוס את מסגד אקצה, שכן הוא נמצא במקום שבו נמצא בית המקדש של שלמה, אשר נבנה על ידי שלמה הנביא על מנת כדי למלא את רצונו של אביו. מקדש קדוש זה של ההלכה היהודית נהרס לפחות שלוש פעמים ונבנה למעט הריסה נוספת.



הפרה האדומה והמקדש

על פי חוק משה, היהודים מאמינים כי עם פרה טהורה באדום, בית המקדש שלמה יהיה מחדש. איפה הם צריכים להקים שואה לפרה על פי הטקסים שלהם בתוך בית המקדש, תחת פיקוח של הרבנים, והם יהיו טוהרים של טומאה, לאחר שהם יהיו מוכנים לקבל את האנטיכריסטוס. שיטת שריפת הפרה אדומה, עורו, בשר ודם נשרפים באש עם עץ ארז וצמחים אחרים שהושלכו לאש הבוערת. האפר נלקח אז עם מים כדי לנקות. הוא דורש ממנו לשאת את האפר של הפרה האדומה על ידי אדם טהור לשים אותו במקום נקי גם כן.

מפרט הפרה האדומה ליהודים

אחת התכונות שצריכות להיות זמינות בפרה של ישראל היא להיות אדומה טהורה, שלמה ולא בשימוש קודם, כגון חריש. בתורה (החוק של משה הנביא, המאמין ביהודים), האדם טמא אם הוא לא נוגע לגוף של מת, אבל האם אתה רואה את היהודים בזמן הזה לטהר את החיכוך עם גופות המתים, אז למה הם רואים את אנגוס! אם הבאג אינו נוכחותה של פרה זו, האם זה הצדק של אלוהים לעשות את עם ישראל מאז ימי משה, עושה המתפללים שלהם עם העובדה שהם שומרים על טומאה, זה מאפיין של העם של אלוהים נבחר.

לידתה של הפרה האדומה

בשנת 2018 - 4 בספטמבר, פרסם מכון מכון המקדש ב- YouTube סרטון וידאו המכריז על הולדת הפרה האדומה ב -28 באוגוסט בישראל. מאז, הוא עלה על מספר קטעי הווידאו שנצפו על ידי מיליוני הצופים, וציין כי הבקר הם מועמדים להתאמת עם הפרה, איפה מומחים הרבנים לבחון אותם מעת לעת.
Reactions

Comments